wtorek, 4 lipca 2017

zaful

Dzisiaj mam dla was wishlist, ponieważ mam okazję współpracować z firmą ZAFUL, więc czemu nie skorzystać. 
Nadeszły długo oczekiwane wakacje, więc przydadzą się nam stroje kąpielowe (miejmy nadzieje, że pogoda dopisze!).

*z góry dziękuję za wszystkie kliki*

Cała lista super stroi kąpielowych dostępna tu:

Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion 


| KLIK |                                                                    | KLIK |

| KLIK |                                          | KLIK |

Warto również przypomnieć, że ZAFUL 17 czerwca obchodziło swoje 3 urodziny i do tej pory możecie na ich stronce znaleźć super promocje!:)


Mam dla was również kupon na -10% "ZafulChen"

17 komentarzy:

  1. ja się cały czas zastanawiam nad zamówieniem tego bordowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwa stroje są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te stroje. Moj jest w drodze do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prezentują się wspaniale <3
    Poklikane :* Poklikasz także u mnie w ostatnim poście ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny całkiem w moim stylu, cena w miarę, ale jakoś nie przepadam za kupowaniem w zagranicznych sklepach jeśli nie ma tam czegoś co na prawdę must have.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne stroje! Nie wiedziałabym na który się zdecydować, ale chyba nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stroje :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stroje. Ten we wzorki najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stroje :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten czarny strój!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biało-czarny jest rewelacyjny! Mam go i polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń