czwartek, 13 lipca 2017

rosegal

Cześć wszystkim. Przychodzę do was tym razem z wishlistą ubrań z rosegal. 
Może i wam się coś spodoba, bardzo gorąco zapraszam!:)

Tutaj macie link do "womens blazer", a co mi spodobało się z tej kategorii? Już wam pokazuje!:)

*z góry dziękuję wszystkim za poklikanie w linki*


 
Różowa - | KLIK |
Szara - | KLIK |
Beżowa - | KLIK |
Tutaj macie link do rzeczy, które są przecenione - naprawdę WARTO ZAJRZEĆ. Kilka z nich mnie totalnie urzekło, same zobaczcie!:)
 
Biała bluzka - | KLIK |
Sukienka - | KLIK |
Strój kąpielowy - | KLIK |

Piszcie czy wam się podobają moje propozycje!:)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się T-shirt z kwiatową aplikacją ! Nada dziewczęcości nawet sportowemu strojowi :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ansamblage

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale śliczny strój kąpielowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubienica to w 100% sukienka. Jest piękna 😃
    Pozdrawiam😃
    www.swiatwedlugidoli.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w sumience 😍
    pozdrawiam i zapraszam do mnie😊😙
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta różowa marynarka jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń