poniedziałek, 3 lipca 2017

co u mnie i u mojego telefonu?

Hej wszystkim, minęła sobie właśnie niedziela - dzień lenia (mój dzień). 
Jak spędzacie wolny czas? Ja lubię wziąć aparat i iść na spacer trzymając go w dłoni, a w drugiej trzymając rękę mojego chłopaka. 
Wybraliśmy się do pobliskiej miejscowości na stadion, żeby zrobić kilka zdjęć. W końcu się przełamałam, bo wstydziłam się stanąć przed obiektywem, kiedy to on był właśnie za nim. Jednak kilka fotek się udało zrobić.


Na nasz niedzielny wypad ubrałam się w ciemnozielony top z sinsay, jeansy z wysokim stanem z pull&bear oraz moje ulubione czerwone asics'y, z którymi bardzo ciężko mi się rozstawać, bo je uwielbiam.
Jestem wielką butoholiczką i sporo par butów można u mnie znaleźć, jednak te zdecydowanie zajmują pierwsze miejsce i polecam je każdemu.


Jak wy lubicie spędzać niedzielne popołudnia? U mnie również nie może zabraknąć serialu - o swoich ulubionych pisałam w tym poście | KLIK |.

W temacie postu wspomniałam również o swoim telefonie, a to, dlatego że miałam okazję współpracować z firmą etuo.pl. Etui dostałam dzisiaj i od razu postanowiłam dodać recenzję, ponieważ jestem pozytywnie zaskoczona.  


Etui, które sobie zamówiłam są z moim własnym nadrukiem, który jest świetnie wykonany i nie wygląda na taki, który szybko będzie się ścierał. Wykonane jest z silikonu (grubego). Chroni ono telefon, a na tym najbardziej mi zależało.
Posiadam dla WAS - moich czytelników również zniżkę na -10% z kodem "instaznizka", wystarczy wpisać go w odpowiednie pole w trakcie składania zamówienia. Sklep posiada bardzo dużo modeli telefonów, więc na pewno znajdziecie coś dla siebie. Projektowanie etui pokazane jest krok po kroku, wystarczy wejść TUTAJ.
Etui oceniam 10/10.


 Zapraszam na mojego instagram, gdzie powoli stawiam pierwsze kroki dotyczące instablog'a | KLIK |

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię stronki na których można robić własne, unikatowe rzeczy. Skorzystam z kod od Ciebie ;)
    https://s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Etiu jest piękne :) super, że zdjęcie na nim jest w bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w niedzielne popołudnia uwielbiam wybierać się długie spacery z psem i zrobić kilka krótkich sesji treningowych.
    Super zdjęcia! Te czerwone asicsy wyglądają świetnie!
    Te etui na telefon wyglądają bardzo ciekawie. Ja na swój kiedyś zamawiałam z nadrukiem z innej strony i niestety się starł. Ale trafiła się okazji, 10% zniżki to może się skuszę na nowe cudeńko. ;)
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna taka oryginalna obudowa. Fajnie, że może być na niej to, co chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku Twojemu chłopakowi wyszły te zdjęcia ;)
    A co do etui to jest cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna obudowa! Chyba sam sobie taką sprezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten case po prawej jest super. Muszę zmusić chłopaka do takiego zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że się przełamałaś i spróbowałaś pozować przy chłopaku :) Ah... kochana! Bardzo fajne te etui! A w szczególności to z własnym nadrukiem ^^ Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia wyszly bardzo ladnie. Ciesze, ze sie przelamalas i pozwolilas chlopakowi zrobic kilka zdjec. Calkiem niezle mu to wyszlo.
    A jesli chodzi o etui, to sa nieziemskie. Fajna sprawa jest to, ze na etui mozemy miec wybrane przez siebie zdjecie, ktore wiele dla nas znaczy :)

    https://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze super etui oraz zdjęcia które zrobiłaś na stadionie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sesja na stadionie i etui na telefon super

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne case :) Bardzo mi się podobają, na pewno nikt inny nie będzie miał podobnych i to jest super!
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są super, doskonale rozumiem jak ciężko jest się przełamać, kiedy zdjęcia robi właśnie Twój chłopak :) Case zrobiły na mnie wrażenie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Też jestem totalną butoholiczką, więc rozumiem co czujesz hah

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam case z tej firmy jakoś od zimy i do tej pory nadruk się nie zniszczył, więc jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale promiennie wyglądasz!:) ladny case, obserwuje!

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne etui na telefon bardzo oryginalne wzory <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. etui z Waszym zdjęciem jest genialne ;) muszę ogarnąć coś podobnego :D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie wygladasz.sliczne wlosy :-)! Buziaki Kochana ,a etui mega <3


    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rownież lubię niedzielne sesje oraz oglądanie filmów i seriali. Nie dziwie sie , ze te buty zajmują u Ciebie pierwsze miejsce , są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyszło im to etui!:) Również jestem pozytywnie zaskoczona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne etui :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super spersonalizowane etui:) Też lubię takie gadżety i BUTY! Fajne te ASICS Gel Lyte V. Ciekawe zdjęcia - chłopak ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam etui do telefonu. Co chwila to jakieś kupuje, a chłopak tylko łapie się za głowę. Może skorzystam z kodu od Ciebie 😙

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się pierwszy case, uroczy!

    OdpowiedzUsuń