wtorek, 20 czerwca 2017

summer..

Nadchodzą wakacje, już za kilka dni pójdziemy na zakończenie roku szkolnego. 

Ja aktualnie uczęszczam do Technikum na profil ekonomista. Mój pierwszy rok w nowej szkole minął bardzo szybko. Weszłam po raz pierwszy w mury szkoły 
1 września 2016 roku nie znając ani jednej osoby. Wyobrażacie sobie ten stres? Wielu z was pewnie go przeżywało z powodu braku znajomych w nowej klasie.
Nowe otoczenie jednak nie okazało się być takie strasznie, jak to mówią: 
"Nie taki diabeł straszny jak go malują".


Poznałam wiele wspaniałych osób w klasie, jak i po za nią. Dziesięć miesięcy minęło jak jedno mrugnięcie i nadchodzą WAKACJE. Teraz czeka nas tylko odpoczynek. Mam nadzieję, że wakacje będą słoneczne i a naszej skórze dopisze piękna brązowa opalenizna. 


Jakie są wasze ulubione zajęcia w czasie tych dwóch letnich miesięcy?
Ja na przykład uwielbiam robić zdjęcia. Biorę aparat i wychodzę na długi spacer. 
Mogę się wtedy zrelaksować, odpocząć i myślami być zupełnie gdzie indziej, bo jedyne czym się zajmuję to tym aby zrobić dobre zdjęcie.


A może czytacie książki albo oglądacie seriale i filmy?
Jeśli tak, to czekajcie z niecierpliwością na kolejny post!

51 komentarzy:

  1. Szkoda, że ja już nie mam wakacji, które trwają 2 miesiące :( Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje spędzam bardzo różnie, zależy co wpada mi do głowy - na co mam ochotę.
    Nie chcę robić szczególnych planów, żyjmy spontanicznością.
    Cudownie, że poszłaś sama do technikum, bo wreszcie zmienia się towarzystwo, w życiu zaczynają się jakieś zmiany, a nie ciągła monotonia i te same osoby.
    Buzi ;*
    qzki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam robić zdjęcia Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chodziłam do technikum na tym profilu, co Ty. Zdałam egzamin zawodowy, ale nie pracuję w zawodzie. xd Współczuję Ci rachunkowości i sporządzania projektów. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Podróże, mnóstwo książek, zajęcia fitness, spotkania z przyjaciółmi, dobra zabawa, oto jak zazwyczaj wyglądają moje wakacje. Już nie mogę doczekać się tegorocznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Środkowe zdjecie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje spędzę na przeprowadzce do Polski więc nie ma mowy o odpoczynku :|
    Piękne zdjęcia, buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ostatnia klasa gimnazjum również szybciutka umknęła, śliczne zdjęcia :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tak samo, szłam do szkoly w której nie znałam nikogo, a teraz? Jest zupelnie inaczej, spotykam się z moja klasa po za szkoła i organizujemy różne tripy :)
    Moim ulubionym zajęciem przez dwa miesiące jest jazda na zawody, co weekend gdzie indziej, spotykanie się ze znajomymi i oczywiście dobra zabawa! Ale również różnego rodzaju festiwale organizowane w moim miasteczku! :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wypoczynku! :*


    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde! My jeszcze nie przeżywałyśmy takiego stresu jak ty :) Do gimnzajum szłyśmy z naszą klasą z podstawówki, a do szkoły średniej zostało nam jeszcze dobre 2 lata :D Zdjęcia wyszły Ci rewelacyjnie ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w w przyszłym roku szkolnym zdaję maturę. Ten czas biegnie zdecydowanie za szybko. Mimo wszystko e dalszym ciągu pamiętam pierwszy dzień w nowym wtedy całkiem obcym środowisku.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku też kończę 1 klasę technikum, ale profil technik obsługi turystycznej. Ten rok był dla mnie bardzo ciężki, męczący, bo w końcu zaczęłam się uczyć i to bardzo dużo. Ale jestem z siebie zadowolona tak samo jak i z mojej szkoły. Też lubię robić zdjęcia! W wakacje planuję się trochę pouczyć jakkolwiek to dziwnie nie brzmi :p Chociaż nie lubię tego robić to nauka stała się dla mnie bardzo ważna i na pewno usiądę do angielskiego i kilku innych przedmiotów.
    Trzymaj się!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno, jakie piękne zdjęcia!
    Oglądam mnóstwo seriali, więc poza znajomymi, wyjazdami, blogiem, będę glądać seriale <3
    Obserwuję i pozdrawiam http://beautygirlymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodziaki na końcu!
    Ja swoja edukację zakończyłam już rok temu :)

    http://www.merloczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety mnie wakacje nie dotyczą. Chętnie wróciłabym do lat szkolnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, już jutro zakończenie! Śliczne zdjęcia, również bardzo lubię cykać foty:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekałam na wakacje i mam je. Boże, nawet nie wiem kiedy to minęło.. :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny blog i zdjęcia<3
    W końcu wakacje!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    szarlotkamarysiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już nie mam wakacji - za to pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem co przeżywałaś, sama musiałam się z tym zmierzyć, dałam radę i podsumowując miniony rok nie żałuję. Bardzo cieszę się z wakacji i życzę udanych ;)
    http://jednawielkaniewiadoa.blogspot.com/2017/05/niepotrzebna-selekcja-artystyczna-co.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes cudowna, fotograf swietny z Ciebie plus blogerka super ❤ tak trzymaj jestem z Tobą 👌👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kocham sie rozwijać, jestem strasznie szczęśliwa, że mam w końcu czas na pasje :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia! Super, że masz swoją pasję rozwijaj ją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ostatnie zdjęcie takie urocze! :o Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo urocze zdjęcia. Udanych wakacji i duzo pieknych chwil i wspomnien

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również w czasie wakacji uwielbiam robić przede wszystkim zdjęcia, szczególnie wieczorami przy zachodach słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeżywałam ten sam stres pierwszego września! :D Na szczęście poznałam super osoby. <3
    Cieszę się, że zbliżają się wakacje. Potrzebuję odpoczynku. :)
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nadrabiam książkowe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie mam już niestety wakacji. Ale z niecierpliwością czekam na urlop! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm. Może zrobisz kiedyś post o tym profilu? Moja koleżanka się wybiera na ten profil i ma pewne wątpliwości.
    Ja nie przeżywałam i przeżywać stresu przed pójściem do szkoły, nie znając nikogo nie będę, ponieważ jestem ekstrawertykiem i kocham nawiązywać kontakty z ludźmi, jak i ich poznawać.
    Zdjęcia - śliczne.
    Jeśli chodzi o to, co ja robię w wolnym czasie - to go jak an razie nie mam. Mnóstwo papierkowej roboty.

    Ja natomiast zapraszam do siebie - http://ewapilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi szybko minęła także ostatnia klasa, ale liceum. Piękne zdjęcia.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia ;) Pierwsze śmiało mogłoby się znaleźć na stronie z tapetami na komputer :D Wygląda rewelacyjnie! Bardzo dobrze, że masz zajęcie, które Cię odstresowuje i relaksuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sądzę, że lubię spędzać czas w wodzie, opalać się i również starać spędzić aktywnie czas. We wrześniu idę do ostatniej klasy gimnazjum i szczerze kiedy myślę, że za rok tak naprawdę będę w inne szkole to aż się boję.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Az sie miło patrzy piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham wakacje! Czekam na nie w utęsknieniem przez równe 10 miesięcy! Co do szkoły tak samo się boję, bo już za rok mnie czeka! Ale jeśli Ci się udało to może i ja dam radę :)
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Obyś odpoczęła przez te wakacje i mniej stresu w przyszłym roku życzę :)
    www.magdaleneanne.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  39. wyrazilas to co czuje, bo tez jestem po 1 klasie :D tyle ze lo. w takim razie czekam na nowy, bo kocham filmy i ksiazki :)

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! Udanych wakacji :* Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Też na tym etapie nauki wybrałam technikum, w którym nikogo nie znałam. Teraz wspominam z radością tamten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia! Zyczę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  43. Sport będzie moim typem na te wakacje, zamierzam dużo biegać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne zdjecia!

    Dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  45. Udanych wakacji, ja pracuję w domu tworze kursy, oraz pracuję mlm. Więc to ja zarządzam swoim czasem. Życzę Tobie udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń