środa, 28 czerwca 2017

kosmetyczni ulubieńcy

Witajcie na moim blogu!
Dzisiaj przychodzę do was żeby przedstawić moje ulubione kosmetyki. Troszkę interesują się tą kwestią i bardzo chętnie próbuję nowych kosmetyków.
Dzisiaj mam dla was kosmetyki do oczu, ust oraz włosów!
Zaczynajmy!:)

1.Odżywka, ISANA, cena: 4,99zł 
 Jest to kuracja do włosów z olejkiem arganowym do włosów zniszczonych oraz suchych, a że ja właśnie takie mam ostatnio postanowiłam je trochę odbudować i zakupiłam tą odżywkę. Używam jej po każdym myciu i po kilku minutach spłukuję. Włosy są po niej wzmocnione, miękkie oraz mają "połysk".  U mnie się sprawdza i śmiało mogę polecić. Nawet jeśli wam nie będzie odpowiadać, to warto spróbować, to jedyne 5zł!


2.Olejek do włosów, ISANA, cena: 14,99zł

Olejek przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Nakładam na suche włosy po każdym myciu na końcówki (tak aby nie dotykało skóry, ponieważ włosy zrobią się z wyglądu tłuste). Starcza na bardzo dłuuuugo. Nie obciąża włosów, a nadaje im połysk. 


3. Odżywka regenrująca, Gliss Kur, cena: 12,99zł

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Przeznaczona do włosów suchych i znisczonych. Ułatwia rozczesywanie włosów, zapewnia ochronę przeciw łamaniu oraz nadaje blask i sprężystość. Zawiera 19 aktywnych składników oraz kompleks płynnej keratyny. Używam jej przed każdym rozczesywaniem włosów, z reguły rano i wieczorem. Przed użyciem wystarczy ją mocno wstrząsnąć i spryskać włosy, nie spłukuje się jej. POLECAM.
4. Cienie do powiek, Lovely, cena: 21,99zł

                                                                                                                                       Na paletce znajduję się dwanaście cieni do powiek o naturalnych kolorkach (nude). Nie są one mocno napigmentowane, jednak dobrze się trzymają! Mi paletka bardzo odpowiada i stosują ją na codzień.
 Dziewięć z nich się lekko świeci ale nie widać tego bardzo mocno. Natomiast trzy mają być podstosowane do koloru skóry.

5. Paletka pomadek do ust, Wibo, cena: 27,99zł

                                                                                                                                                                                                                     Paletka zawiera sześć odcieni pomadek, od różu, po brąz do ostrej czerwieni. W środku załączony jest aplikator. Pomadki świetnie utrzymują się na ustach przez cały dzień, pomimo jedzenia, czy picia. Są dobrze napigmentowane. Nadają się na wszystkie okoliczności.
 

6. Pomadka i konturówka K'Lips, Lovely, cena: 25,39zł

Zestaw od lovely zawiera pomadkę oraz konturówkę w tym samym odcieniu. Ja posiadam kolor Neutral Beauty. Utrzymuję się na ustach cały dzień pomimo jedzenia, picia. Jak dla mnie największym plusem jest to, że jest ona matowa. Mega polecam, to mój must have.


Przy okazji możecie polecić mi jakiś szampon do włosów suchych, łamliwych i zniszczonych, bo jeszcze nie znalazłam nic ciekawego dla siebie...

Zapraszam na mojego instagram, gdzie powoli stawiam pierwsze kroki dotyczące instablog'a | KLIK |

34 komentarze:

  1. Próbowałaś może tej serii hairmilk od Nivea? Podobno dobrze nawilża, jeszcze nie sprawdzałam na swoich włosach bo kończę inny szampon od Nivea, ale następnym będzie właśnie ten :P
    Mam tą odżywkę glis kurr, dzięki niej mogę rozczesac włosy normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam szampon z Shaumy, ten aloesowy co pokazałam u siebie na blogu w swojej pielegnacji - na pewno Ci przypadnie :)

    KLips Chodzi za mną już długo i nigdzie nie mogę dorwać swojego odcienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków marki Isana i Lovely. Lovely ma słabą pigmentację i strasznie się osypuję, nadaję się tylko dla mało wymagających osób, pomadka klips jest okropna, robi z ust saharę, sto razy i w podobnej cenie jest gr. Nah.

    Polecam ci również do przetestowania kosmetyki marki make up revolution i nyx, są świetne.

    Miłego dnia, trzymaj się! ~Klapek

    ~po-klapkowemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo lubie bardzo te odżywki z glisskura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe kosmetyki bardzo mi się podobają i na pewno się za nimi rozejrzę. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów, to raczej po nie, nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z serii Gliss kur najbardziej lubię tę turkusową, chyba nadającą połysk włosom, zapach jest świetny i działanie też całkiem niezłe. Z pozostałych kosmetyków korzystałam, ale mnie nie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie do powiek z Lovely oraz odżywki Gliss Kur oraz Isany również polecam serdecznie! Koniecznie muszę wypróbować ten olejek, który jeszcze jakimś cudem nie trafił w moje ręce. Jeśli chodzi o szampony to polecam z Gliss Kur, Aussie oraz Jantar :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam produkty z firmy Kallos jeśli chodzi o włosy ;) sa dostępne w hebe w atrakcyjnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletkę mam i jest świetna :) Super ulubieńcy. Oby tak dalej kochana! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. W zasadzie żadnego z tych kosmetyków nie miałam... Najbardziej zainteresowały mnie paleta pomadek od Wibo i pomadka z Lovely - tak, jestem pomadkomaniaczką :D
    Chętnie poleciłabym Ci jakiś szampon, ale mam inny typ włosów i sama jestem w trakcie poszukiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tę paletkę z Lovely, jest całkiem fajna. :) Nie stosowałam żadnego z wymienionych produktów do włosów, skoro ta odżywka kosztuje tylko 5zł to koniecznie muszę ją sobie kupić.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruję na pomadki Kylie, ale nie dam za nie 30$, chyba dziś pójdę do Rossmann, zwłaszcza jeśli utrzymują się faktycznie cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowałam na paletce z Lovely i cieszę się, że jej nie kupiłam... Bardzo nie podoba mi się jakość cieni :( Kolory może i ładne, ale... No nie lubię i już! Odżywkę w sprayu z gliss kur miałam i mi się nie sprawdziła... Ale za to k lips uwielbiam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nigdy nie byłam przekonana co do firmy ISANY. Nie przypadła mi do gustu. Za to firmę Gliss Kur bardzo lubię. O ciemiach z Lovely słyszałam dużo dobrych i negatywnych opini. Jednak i tak czy siak sama się przekonam jakie one naprawdę są.Firma Wibo była zawsze moją ulubioną <3

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam zamiar kupić matową szminkę z Lovely, ale zawsze z niej rezygnuję, a ona ma fantastyczny kolor (przynajmniej ta twoja) i wiele pozytywnych opinii o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi ulubieńcy! Dużo słyszałem o nich pozytywnego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tylko odżywkę z Isany, u mnie też się dobrze spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy, parę z tych kosmetyków też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą paletkę pomadek ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię kosmetyki do włosów z Isany, mają całkiem w porządku skład, jeżeli chodzi o tak niską cenę.
    Co do szamponu: używam różowego szamponu i odżywki - cudo. Włosy mięciutkie, lekkie, odżywione. Przy każdym innym połączeniu mam dosłownie siano na głowie. Dodatkowo odrobina olejku na końcówki i można podbijać świat. Naprawdę polecam. ^^

    http://popsuty-kran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka cieni jest świetna, sama taka posiadam tylko z ciemniejszymi kolorami. Prócz tego odżywka bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej zainteresował mnie olejek do włosów i ostatni produkt. Uwielbiam takie kolory pomadek, myślę, że jak tylko znajdę to kupię! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię produkty Isany, oprócz wody brzozowej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety moje włosy nie polubiły się z Isaną- strasznie swędzi mnie skóra głowy po niej i strasznie wyskakuje łupież... :( jednakże pomadka K'lips cudowna <3 xmoltobello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uzywalam tej kuracji do włosów z Isany i byłam mega zadowolona. Chyba muszę do niej wrócić bo moje włosy lekko umarły

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam paletkę z cieniami do oczu, ale ta do ust wydaje się interesująca
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka do ust jest przepiękna! Klips to też mój ulubieniec :)
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam odżywki w sprayu z Gliss Kura. Miałam chyba już wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten olejek i sprawdza się na prawde świetnie!:) http://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta odżywka z Isany jest OK, ale szalu nie robi... Leje się, spływa z włosów. No ale kosztuje niewiele, to trzeb jej przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie najbardziej interesuje pomadka z lovely ;) Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam pomadkę K Lips jedna z moich ulubionych <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń