niedziela, 17 stycznia 2016

Zaczarowany ołówek od RevitaLash.

"Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą"
-Dr Michał Brinkenhoff

Hej, dziś przychodzę do was z recenzją zaczarowanego ołówka, który dostałam od firmy RevitaLash.

Na początek może przeczytajcie ciekawą historię powstania marki :
Wynalazcą receptury Revitalash® jest Doktor Michał Brinkenhoff. Był to specjalny prezent dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche. Intensywne poszukiwania naukowe doktora Brinkenhoffa i zespołu utalentowanych chemików i kosmetologów, doprowadziły do opracowania takiej receptury produktu, dzięki której rzęsy Gayle po okresie pięciu tygodni zastosowania, stały się witalne i piękne.
Wkrótce przyjaciele i rodzina chcieli poznać sekret pięknych rzęs Gayle, która już wiedziała, że idealną nazwą dla cudownej odżywki do rzęs, która nadała jej rzęsom pełną witalności będzie REVITALASH.
Ja dostałam wszystko zapakowane w tak pięknej paczuszce jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu. Wszystko było owinięte granatową bibułą(?). Oczywiście zapomniałam to sfotografować ale pokażę wam całą zawartość!
 
W środku znajdowały się ulotki, podziękowanie, 3 herbaty, notes, długopis oraz co najważniejsze zaczarowany ołówek.
Magiczne triki RevitaLash® Spotlight Highlighting Pencil
TRIK 1 : Efekt promiennego odmłodzenia na dzień i blask w makijażu wieczorowym – delikatnie wetrzyj pod łukiem brwiowym.
TRIK 2 : Zlikwiduj cienie pod oczami, powiększ oczy i nadaj im blasku – zastosuj w wewnętrznym kąciku oka.
TRIK 3 : Stwórz perfekcyjny makijaż oka, który utrzymuje się cały dzień – zastosuj na powiekę samodzielnie lub jako bazę pod cień.
TRIK 4 : Naturalny optyczny lifting i rozświetlenie – zastosuj na kość policzkową tak aby uzyskać wspaniałe rozświetlenie, możesz nałożyć jeszcze warstwę różu.
TRIK 5 : Pełne i naturalnie uwydatnione usta – zastosuj na dolną i centralną część wargi.
Zalety produktu 
• Utrzymuje się i działa przez 12 godzin.
• pozwala natychmiast uzyskać intensywny efekt samodzielnie lub jako warstwa bazy z pudrem, błyszczykiem lub cieniem
• w parze z kosmetykami nawilżającymi umożliwia gładkie, komfortowe aplikowanie na skórę
• rozświetla oczy, kości policzkowe, usta oraz łuk brwiowy długotrwałym kolorem
nie jest lepki, nie wysusza skóry
Bezpieczna formuła 
• przebadany dermatologicznie
• testowany klinicznie
• hypoalergiczny
• nie podrażnia
• nie testowany na zwierzętach
 



Sekret tego produktu polega na uniwersalności. Kolor będzie pasował każdej z nas, jak dla mnie ołówek otrzymuje ocenę 10/10. Możecie zastosować go w większości miejsc na twarzy. Wyżej podałam 5 trików. Cera po zastosowaniu zaczarowanego ołówku jest lśniąca i ładna!

30 komentarzy:

  1. też dostałam taka paczkę

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm..hmm... ciekawe :) Czekam na jakąś recenzję po pewnym czasie użytkowania, zastanawiające jest to jakie będą jej rezultaty ;)
    Przecudny nagłówek <3
    ~MUFF

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ołówek wydaje się bardzo fajny ;) ciekawa recenzja :)
    goo-misek.blogspot.com obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę w coś takiego zainwestować :D
    5 produktów w jednym :D

    http://zosianocere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe! Chętnie bym wypróbowała! Muszę poprosić na prezent, albo komuś kipię...
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana tym produktem. Czekam na recenzję po dłuższym użytkowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że napisali podziękowanie własnoręcznie. To się ceni w dzisiejszych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tym byłam bardzo mile zaskoczona! :)

      Usuń
  8. Zarówno nazwa jak i produkt bardzo ciekawy, ale nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa recenzja!:)
    + Piękny nagłówek <3

    http://amelkaswietlik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten ołówek i ciekawa historia powstania marki :D Chętnie bym go u siebie wypróbowała ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ciekawa ta recenzja i ołówek wydaję się być naprawdę fajny :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o tym słyszę, bardzo ciekawa recenzja, dobrze piszesz i potrafisz zachęcić czytelnika, a to naprawdę bardzo wielki plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa rzecz, mi się chyba nie przyda na razie ale może kiedyś :D
    Pozdrawiam Alex :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt. Pierwszy raz o nim słyszę. Czekam na wyniki recenzji. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej co mi się podoba, to ten własnoręczny upominek w postaci kartki. Ja na takie niby drobne pierdółki zwracam największa uwagę i firmy otrzymują ode mnie w ten sposób plusa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, jak już gdzieś wyżej wspomniałam było to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie!
      Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  16. Nigdy nie spotkałam się z tą firmą :D
    Ciekawy ten ołówek!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej odżywce, ale nie jest mi ona potrzebna choć możliwe, że spróbuję jej użyć :) Obserwuję. http://tornadomysli.blogspot.com/2016/01/problemy-facetow.html

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę, nie wiedziałam że RevitaLash ma taki rozświetlacz w ofercie. Chętnie sama bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się czyta, zdjęcia też super zrobione! :) bede tu częściej, zapraszam na: http://wicziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, bardzo miło że podziękowania napisali własnoręcznie. Teraz w tych czasach to naprawdę rzadkość, wszystko komputerowo ;)

    Świetny post! Czekam na recenzje po użyciu !! 3

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się mile zaskoczyłam tym własnoręcznym podziękowaniem :)

      Usuń
  21. Ciekawy ten ołówek.Ja bym skorzystała z triku na usta, haha :)

    Zapraszam na recenzję! ♥ ⬇
    http://colorful-dreams9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa rzecz, warto się nią zainteresować :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe rzeczy :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa rzecz. Musze wypróbować :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń