wtorek, 8 września 2015

Program partnerski ♡TIÈN


Hej, przychodzę dziś do was z programem partnerskim ♡TIÈN. Przygotowałam dla was recenzję Czarnego klasycznego zegarka, który przyszedł do mnie dzięki temu, że uczestniczę w programie partnerskim. Osoby prowadzące bloga, jeśli chcą też mogą wysłać swoje zgłoszenie <tutaj> do programu partnerskiego. Do wyboru jest dużo ciekawych rzeczy lecz ja postawiłam na Czarny klasyczny zegarek, ponieważ mój poprzedni uległ zniszczeniu. Bardzo podoba mi się to, że wskazówki zegarka jak i obwódka są złote! Zegarek można nosić do eleganckich stylizacji jak i również na zwykłe wyjścia ze znajomymi, np. do kina. Odkąd dostałam ten zegarek się z nim nie rozstaje. Noszę go cały czas na ręce. Dzięki temu, że jest lekki, praktycznie go nie czuć i nie przeszkadza on w codziennym użytkowaniu. Zegarek jest bardzo wygodny. Niżej znajdziecie zdjęcie
jak prezentuje się on na ręce. Jak dla mnie idealnie! Pasuje do wszystkiego. Bardzo miłym zaskoczeniem jest dla mnie to, że jako gratis dostałam kolczyki oraz rabaty do sklepu otien.
Polecam! :)




14 komentarzy:

  1. Przepiękny ten zegarek, delikatny, ale niesamowicie zdobi rękę! :)
    Pozdrawiam! :*
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest niesamowity! Nadaje sie idealnie na kazda okazje, sama bym chetnie taki nabyla! :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest, właśnie ostatnio mam problem z zegarkiem (pomimo tego, że go ustawiam, po pewnym czasie i tak znowu wkazuje złą godzinę), dlatego przydałoby mi się kupić nowy i nie wiem czy nie przekonałaś do tego, bo jest cudny! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten zegarek, muszę porozglądać się z jakimiś męskimi

    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zegarek , mam taki sam tylko że złoty :)

    Jeśli masz czas zapraszam do mnie ;)
    http://mojezycieipasjakotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Rzeczywiscie z tego co widać, pasuje do wszystkiego!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zegarek zapraszam: nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek jest niesamowity !
    Klasyczny,stonowany i pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten zegarek prosty nie rzucający sie w oczy milionem cyrkonii. :)

    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście bardzo proszę odwdzięcze się obserwacją :)
    http://pollyshaf.blogspot.com/2015/09/autumn-wishlist-from-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klasyki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten zegarek!
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://martawalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, uwielbiam taki prosty styl :)
    cudowny, elegancki :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń